Umów wizytę korzystając z aplikacji MyDr

W ramach obsługi pacjenta współpracujemy z aplikacją MyDr, która umożliwia zapisy do naszych lekarzy i pielęgniarek poprzez rejestrację on-line.

Lekarze POZ

Dermatologia | Wideodermatoskopia

Zapraszamy do zapisu pacjentów z ważnym skierowaniem do poradni dermatologicznej.

numer skierowania

Pamiętaj, aby podać w uwagach numer skierowania.
W przeciwnym wypadku Twoja wizyta zostanie anulowana

Deklaracje przed wizytą możesz złożyć osobiście lub za pośrednicwtem Internetowego Konta Pacjenta

Internetowe konto pacjenta

Przychodnia Ursynowska na NFZ, to centrum zdrowia, gdzie opieka staje się naszą misją, a profilaktyka kluczem do lepszej przyszłości.

Najczęściej zadawane pytania

  • Wejdź na stronę pacjent.gov.pl
  • Zaloguj się do portalu IKP za pomocą swojego Profilu Zaufanego
  • Po zalogowaniu przejdź do zakładki “Moje Konto”
  • W zakładce “Moje Konto” znajdź podpunkt “Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”. W tym miejscu pojawiają się informację na temat aktywnych deklaracji do lekarza, pielęgniarki oraz położnej POZ.
  • Aby złożyć nową deklarację, należy kliknąć przycisk “Nowa deklaracja”.
  • Po przejściu do składania nowej deklaracji należy uzupełnić formularz swoimi danymi.
  • Przy podpunkcie “Wybierz placówkę” wybierz: > Województwo: mazowieckie > Miejscowość: Warszawa > Ulica: Jul. Pasaż Ursynowski 3/u9. Po wpisaniu powyższych danych pojawi się lista z dostępnymi podmiotami, z której należy wybrać naszą placówkę Przychodnia Ursynowska oraz odpowiednią poradnie zależnie od tego czy deklaracja jest składana na lekarza, pielęgniarkę czy położną.
  • Następnie z dostępnej listy wybierz personel, którego dotyczy deklaracja (lekarz, pielęgniarka lub położna).
  • Po uzupełnieniu deklaracji kliknij przycisk “Podpisz deklarację”
  • Zostaniesz przekierowany do Podglądu deklaracji. W tym miejscu należy wybrać przycisk “Podpisz Profilem Zaufanym”
  • Po podpisaniu deklaracji należy wybrać przycisk “Wyślij”

Składając deklarację za pomocą:

  • Formularz deklaracji – o przyjęciu deklaracji zostaniecie Państwo poinformowani mailowo.
  • Internetowe Konto Pacjenta – informacja o przyjęciu deklaracji pojawi się na portalu pacjent.gov.pl

Deklaracje złożone za pomocą Formularza deklaracji oraz przez Internetowe Konto Pacjenta są rozpatrywane w ciągu 3 dni roboczych.

Jeżeli w deklaracji pojawią się błędy, przychodnia odrzuci przesłany dokument. Wówczas pacjent otrzyma odpowiednią informację o braku rozpatrzenia deklaracji oraz o powodzie odrzucenia. W tej sytuacji należy ponownie złożyć deklaracje.

Więcej informacji na temat Internetowego Konta Pacjenta oraz składaniu deklaracji online znajdziecie Państwo tutaj